Weekend na Honoratce

Majowy weekend Hydrozagadka spędziła na wyjeździe nurkowym nad akwenem  Honoratka.  Zabraliśmy się wcześnie rano, żeby dojechać na miejsce i jeszcze zdążyć zrobić zaplanowane nurkowania. Ten wyjazd poświęciliśmy na testowanie bazy, miejsca i możliwości. Miejsce świetne. Jedynie trzeba zaakceptować temperaturę wody i miejscami dość słabą widoczność pod wodą
My spędziliśmy tam super dwa dni nurkowe z przerwą na nocleg w przyjaznym hotelu gdzie uraczono nas obfitą obiadokolacją serwowaną w formie akceptowalnej w czasach koronawirusa  i jeszcze był czas – w  drodze powrotnej do domu, na wycieczkę do Lichenia, wiec można powiedzieć że wyjazd był „poświęcony” nurkowaniu. Dobrze czasem wyjechać dalej, odciąć się od problemów dnia codziennego. Nie włączyć komputera i nie zaglądać co chwila do telefonu. Zmęczeni, zadowoleni i ponurkowani posnęliśmy jak dzieci.  Jeszcze na pewno akwen odwiedzimy, szczególnie w czasach, kiedy najbliższe nam wyjazdy za granice naszego kraju stoją pod znakiem zapytania.

Damy znać wkrótce, a ja jak zawsze nurkowo pozdrawiam i zapraszam do Hydro na nurki, kursy, na zakupy,  serwis i niezbędną dawkę optymizmu